Кривий Ріг - місто довжиною в життя
Замовити картку Моя картка Актуалізація даних Отримання PIN-коду Мобільний застосунокДля того, щоб отримати PIN-код «Картки криворіжця», Вам необхідно:
У разі якщо у вас не прив’язаний або прив’язаний не вірний (некоректний) номер телефону до «Картки криворіжця», необхідно актуалізувати дані. Актуалізація може бути виконана впродовж 24 годин. Після чого здійсніть всі попередні кроки знов.
УВАГА❗
PIN-код надає доступ до ваших особистих даних у кабінеті користувача!
Не повідомляйте його стороннім особам
Якщо після закінчення школи ваша учнівська «Картка криворіжця» не працює Вам не потрібно оформлювати нову картку!
Ви можете звернутися до КП «Центр електронних послуг» за адресою вул. Героїв АТО, 30В каб. 307 для перепрограмування картки.
З собою необхідно мати:
Для того, щоб почати отримувати повідомлення про відвідування школи дитиною перейдіть за посиланням та виконайте всі кроки інструкції.
Якщо всі кроки інструкції виконано, але повідомлення не надходять, зверніться до адміністрації школи.
Якщо у вас виникли додаткові запитання щодо роботи з телеграм-ботом, зв'яжіться з нами.
Користувач персоніфікованої електронної «Картки криворіжця» не має права передавати свою картку іншим особам для оплати проїзду. Неперсоніфіковані електронні квитки можуть бути передані іншим особам для оплати проїзду. В такому разі ці особи повинні мати з собою електронний квиток та відповідний чек, що виданий валідатором, до закінчення свого проїзду.
Однією з причин виникнення подібної ситуації може бути автоматичне потрапляння до блок-листу Вашої банківської картки через попереднє здійснення оплати проїзду цією ж карткою з недостатньою кількістю коштів. Для вирішення цієї проблеми додайте карту до особистого кабінету та оплатіть поїздку.
Ви все ще маєте запитання? Зв’яжіться з нам