Читання:
Під час оплати проїзду банківською карткою валідатор пише, що картка заблокована, що робити?

Під час оплати проїзду банківською карткою валідатор пише, що картка заблокована, що робити?

21 Жовтня, 2020

Однією з причин виникнення подібної ситуації може бути автоматичне потрапляння до блок-листу Вашої банківської картки через попереднє здійснення оплати проїзду цією ж карткою з недостатньою кількістю коштів.

Як вирішити дану ситуацію?

Існує певний період часу, за який карта автоматично виходить із блок-листу після її поповнення. Який це період – встановлює Ваш банк. Щоб зробити розблокування швидше, виконайте наступні кроки:

Крок 1. Зайдіть на сайт https://kpcep.dp.ua/ і зареєструйтеся у своєму особистому кабінеті.
Крок 2. Додайте заблоковану банківську карту.
Крок 3. Після цього відобразиться неоплачена поїздка. Необхідно натиснути кнопку «Сплатити».

Готово!

У особистому кабінеті Ви можете додати банківські картки, «Картку криворіжця», «Транспортну картку», тобто будь яку картку, якою розраховуєтесь за проїзд у комунальному транспорті міста Кривого Рогу і слідкувати за витраченими коштами на поїздки.

Схожі новини

Arrow-up