Читання:
Цифрові рішення для соціальної підтримки мешканців Кривого Рогу

Цифрові рішення для соціальної підтримки мешканців Кривого Рогу

9 Жовтня, 2025

Завдяки професійній роботі та налагодженій технічній підтримці комунального підприємства «Центр електронних послуг», автоматизована система видачі продуктових наборів за Карткою криворіжця функціонує стабільно, оперативно та без технічних збоїв.

Даний сервіс є важливим елементом міської системи соціальної підтримки населення. Його впровадження забезпечило прозорість, зручність і справедливість у процесі надання допомоги мешканцям, які мають на це право.

Автоматизація процесів дозволила:

  • мінімізувати ризик виникнення людських помилок;

  • прискорити процедуру ідентифікації отримувачів;

  • гарантувати рівні умови доступу до соціальної допомоги;

  • підвищити ефективність розподілу ресурсів та оптимізувати логістику постачання на 20 % щомісяця.

Для зручності громадян функціонує контакт-центр КП «Центр електронних послуг», а також доступні канали комунікації через месенджери, що забезпечує швидке реагування на звернення мешканців.

Реалізація таких цифрових рішень сприяє підвищенню комфорту громадян, зміцненню довіри до міських електронних сервісів та підтверджує статус Кривого Рогу як сучасного, інноваційного й соціально відповідального міста.

Схожі новини

Arrow-up