КП «Центр електронних послуг» надає мешканцям міста оперативну онлайн-підтримку.
Фахівці підприємства консультують з питань:
-
використання платформи «єШкола»;
-
оформлення та користування Карткою Криворіжця;
-
інших міських електронних сервісів.
Звертаючись у месенджери або до Кол-центру, ви можете отримати швидку допомогу без необхідності відвідувати установи. Це зручно, дозволяє економити час і допомагає уникати черг.
Онлайн-консультації роблять користування міськими послугами комфортнішим, а цифрову інфраструктуру Кривого Рогу — сучаснішою.
Батьки можуть отримати відповіді щодо функцій «єШколи», а власники Картки Криворіжця — з питань її оформлення, перевипуску чи використання.
Разом ми створюємо зручний і цифровий Кривий Ріг.